Patiënten komen met de intentie voor een afspraak, en worden geholpen met een zelfzorgadvies of een e-consult.
Stuur jij niet urgente heup en knie klachten standaard naar je buurman de fysio? Of werkt jouw assistente met een wrattenspreekuur?
Elke praktijk heeft zijn eigen werkafspraken. Daarom kun je het zorglogistieke vervolg naar wens configureren.
Zelfs de meest moderne praktijken ontvangen zo'n 20% van hun zorgvraag via het patiëntenportaal. Daarom hebben wij, naast het patiëntenportaal, ook triage ondersteuning voor de assistente.
Door over tijd te sleutelen aan de configuratie van je zorglogistieke vervolg kun je op een gecontroleerde manier experimenteren met taakherschikking binnen en buiten de praktijk.
Bijvoorbeeld welke klachten je door een HAGRO regie arts wilt laten beantwoorden, om iets meer ruimte te krijgen in jouw praktijk.
Verwerk klachten makkelijker in minder tijd en geef tegelijkertijd toch meer informatie
Met digitaal inschrijven bespaar je tot 20 minuten per inschrijving doordat we het inschrijfproces hebben gedigitaliseerd en zoveel mogelijk geautomatiseerd.
Ondersteun assistenten op basis van data met indeling van telefonie, terugbelverzoeken, spreekuur en pauze